Tuesday, September 2, 2008

MaRa TerUS MAra




kepada mara yang sangat dikasihi dan dirindui..
dengarlah luahan hati ini...lol...lol...lol..lol...lol..

hari ini bersamaan 2.9.08 adalah 2nd last day aku kat malaysia..
esok dah nak fly oi...
tapi..kenapa tiket masih tak dapat lagi...kesian kat aku weh...most of them yang nak fly 3hb semua dah dpt tiket...ni yang jeles giler giler nie..

tadi aku masuk pejabat mara kol 11pagi..masuk jer jumpa cik nurin..dia suruh balik dulu..sbb tiket mebbe sampai petang...so dari mara..terus ke pavillion..tgk wayang..haha.bulan puasa tgk wayang..pahala kureng sket hari nie..hehe.tp actually mcm dah terkurang banyak jer..haha

so kol 3 aku sampai balik mara...seronok melihat rakan2 yg lain dah amek tiket..
tibe je my turn..tetibe tiket aku takde...kurang ajar..saper plak yg curik tiket ku ini..

then last..cik nurin bagitau..aku nie under agent lain..
so terpaksa datang balik esok mengadap mula panchasitara yang tak cun lagi untuk memintak tiket..kesian giler weh...penat o0o0 naik turun mara.. nie..

harap esok semuanya berjalan dengan sempurna laa..
amin..

No comments:

Post a Comment